de laatste dag in Praag - Reisverslag uit Hasseler Es, Nederland van Benne Cosijnse - WaarBenJij.nu de laatste dag in Praag - Reisverslag uit Hasseler Es, Nederland van Benne Cosijnse - WaarBenJij.nu

de laatste dag in Praag

Blijf op de hoogte en volg Benne

25 Juli 2014 | Nederland, Hasseler Es

De laatste dag in Praag

De laatste dag in Praag zijn we eigenlijk vooral naar het deel bij new town geweest. We hadden de andere stukken van Praag namelijk allemaal al gehad. Wel was het weer super warm weer waardoor we plotseling toch maar ergens een strandje gingen opzoeken. Daar zijn we de middag gebleven en hebben daar aardige jongens ontmoet. Waar we een drankje mee gingen drinken op het strand. Aan het einde van de middag was het al wee iets koeler en hebben we langs het water terug gelopen. We waren uiteindelijk toch verder van ons hostel af dan we dachten. Het strand lag namelijk niet eens op de kaart. Maar we hebben het hele stuk terug gelopen en alsnog alles gezien in new town. Het was een erg leuke maar dan ook weer een vermoeiende dag. Tijdens het lopen was er al erge onweer en net voordat we bij het hostel aankwamen begon het te regen. Dat mocht ook wel een keertje want we hebben 3 dagen praag gehad in de 30 graden en super heette zon. We zijn toen binnen in het hostel onze tassen alvast gaan pakken, omdat we daar 's avonds geen tijd voor zouden hebben. Na het tas inpakken was het alweer 6 uur en gingen we naar een heel leuk caféetje. Daar hebben we heerlijk gegeten en ook wel voor veel geld. Maar dat mocht dan ook wel een keertje. Ons laatste avondje hebben we toen afgesloten met een lichtshow. Wat echt heel mooi was en een leuke show. Heel veel illusie. Het thema was wel Afrika. Dus konden we wel veel beelden en vooral dieren herkennen. Het was erg leuk om een keer gezien te hebben. Ik kom er zeker nog is naar terug.
En ook naar Praag natuurlijk. Ik denk dat ik wel kan zeggen dat dit een van de mooiste en leukste stad is van al die steden. Maar ze zijn eigenlijk allemaal mooi maar ieder op zijn eigen manier.

Naja nu zitten we in de trein naar Berlijn. Het is een lange reis van 5 uur. Maar de trein is erg leuk. Het is net zo'n trein uit de film Harry Potter. Met kabinetjes waar stoelen inzitten en een groot raam. Echt heel grappig. Het uitzicht is dan ook super mooi.

Helaas begint het besef door te. Dringen dat dit toch wel de laatste stad is straks. Maar ik heb er erg veel zin in.

Groetjes xx