eerste volledige dag in Budapest gehad. - Reisverslag uit Budapest IX. kerület, Hongarije van Benne Cosijnse - WaarBenJij.nu eerste volledige dag in Budapest gehad. - Reisverslag uit Budapest IX. kerület, Hongarije van Benne Cosijnse - WaarBenJij.nu

eerste volledige dag in Budapest gehad.

Blijf op de hoogte en volg Benne

17 Juli 2014 | Hongarije, Budapest IX. kerület

Hey,

Gister kwamen wij doodop aan in Budapest na een lange trein reis. Daar hebben we met geluk een nachttrein kunnen regelen van budapest naar praag. Minder fijn is dat er geen bedden meer waren en wij dus zitstoelen hebben. Maarja we mogen al blij zijn dat er uberhaupt nog plek was en maar 3,50 koste. De rest van die dag zijn we even in de stad gebleven en daarna gelijk naar ons hostel gegaan. Ons hostel is heel leuk. Ook al schrokken we eerst wel dat we toch echt met allemaal jongens op een kamer zaten. Maar eigenlijk waren ze heel gezellig en ging alles prima. Er was dan ook een Franse jongen die vertelde hoe leuk die Berlijn wel niet vond. Vannochtend voor dat hij vertrok gaf die me dus ook een briefje met alle leuke plekken in Berlijn waar we heen MOESTEN. :D echt heel aardig.

Nadat we vandaag lang hadden uitgeslapen. Hebben we een enorme wandeling gemaakt door eigenlijk heel buda en heel pest en hebben alle belangrijke en mooie gebouwen gezien. Ook hebben we een grootte berg beklommen met echt prachtig uitzicht. Maar het was wel echt vreselijk zwaar en heet. Ook zijn we weer naar de super markt gegaan voor boodschapjes en hebben we heerlijk gekookt. Eindelijk weer is zelf koken. Hadden we gister ook gedaan. Is toch wel fijn. En super lekker! :D hebben hier verder veel aardige mensen ontmoet en hopen morgen op nog een laatste leuke dag in budapest. En misschien we een middagje spa. Omdat we eigenlijk al best veel hebben gezien behalve een mooie plek en daar blijkt ook een spa te zijn. Dus we zullen zien. Misschien eindelijk weer is een rust dagje.

Groetjes uit Budapest van ons xx