2e dag in Parijs - Reisverslag uit Parijs, Frankrijk van Benne Cosijnse - WaarBenJij.nu 2e dag in Parijs - Reisverslag uit Parijs, Frankrijk van Benne Cosijnse - WaarBenJij.nu

2e dag in Parijs

Blijf op de hoogte en volg Benne

05 Juli 2014 | Frankrijk, Parijs

Bonsoir,

Zitten nu in een heel gezellig cafeetje met live muziek te wachten op de wedstrijd Nederland Costarica. Na een lange dag met veel gedoe hadden we dat ook wel even nodig. Het heeft veel geregend vandaag maar dat maakte het niet minder leuk. De treinen regelen daarintegen wel :D. De trein naar milaan ging niet meer dus moeten we nu een dag later gaan en een dagtrein nemen. Maar opzich allemaal prima. En dat betekent een nachtje en dagje meer in Paris. We zijn vandaag naar de sacre ceur geweest de en natuurlijk dan ook monmartre. Ook hebben we stationerjes en de metro stations hier goed bekeken. Het was een erg leuke en gezellige dag. Het leuke is nog dat die nog lang niet over is.

Groetjes uit quartier latin
Xx

Benne

Hey, Ik ben Benne en ga voor mijn minor een aantal weken naar Sri Lanka. Geniet via deze site mee met al mijn reisverhalen en foto's. veel liefs, Benne

Actief sinds 03 Juli 2014